tisdag 3 december 2013

SOS

Tre korta, tre långa, tre korta och en och en fasligt ful. Efter att ha haft superfina och starka naglar i nio månader börjar de nu åter bli sig själva igen. Flikiga, mjuka och värdelösa. De ser rent förjäkligt ut så en liten stunds omvårdnad måste till. 

Och här borde jag ju egentligen duscha eller kanske äta lunch, men men. Det blir som det blir här om dagarna. Prioriteringsdelen i hjärnan stängdes av på ackis har jag förstått. 
Nu får jag fina naglar, även om jag luktar bebisspya och är hungrig som fasen;) 
Från att ha varit organiserad, näst intill kontrollfreak  är jag nu den mest flummiga ni kan tänka er. Manjana manjana. Så jäkla skönt!!! :)

2 kommentarer:

Sofie v T sa...

Haha, BRA att du skrev det! Det fick mig att inse att det var läge för en dusch, vilket jag glömt/bortprioriterat

A. sa...

Haha ja, så här i efterhand vet jag att jag borde ha valt duschen;)
Naglarna är helt körda nu så det var bortkastade minuter som hade haft dubbelt värde i en varm dusch:)
Undrar om det finns någon bra nageltjej som gör hembesök. Nån som vet?