lördag 15 februari 2014

Dream on, dreamer...

Det verkar vara min lyckodag idag, har tydligen vunnit två miljoner dollars. Det gör man inte varje dag.



Undrar just om jag ska svara.....

Tänk om det bara kunde vara sant, bara en gång! Tänk!
Då kan jag lova att alla ni som läser här skulle få gå på en fest som ni aldrig kunnat drömma om!!
Jag tror att jag skulle boka hela Hasseluddens Yasuragi i en vecka. Där skulle finnas barnpassning och karlpassning av toppklass och vi skulle få varva ner och skämmas bort i så många dar vi behöver för att samla så mycket energi vi bara kunde för att orka med en heldag på NK (som jag också bokat bara för oss). Där skulle ni få handla fritt och på kvällen avslutar vi med festen. Den vet jag inte riktigt vart vi ska ha än. Jag återkommer med det;) Och en sak till! Vi förflyttar oss så klart med limousin:)
Vad skulle ni göra om ni vann två miljoner dollars?

Jag skulle köpa nya knän. Och ett hus i Bälinge. Jag skulle slå en signal till chefen också, det är nog det första jag skulle göra. Sen skulle jag skaffa ett litet kök nånstans och starta cateringfirma.
Familjen skulle få så klart, så det räcker och blir över.

Tänk om.....



Inga kommentarer: