torsdag 27 februari 2014

Lindbergs upptäcker staden

Igår var Svea och jag på stan med Jenny. 
Vi promenerade ner och hem, en helt lagom runda för oss. 

Jenny tog med oss till ett hål i väggen i Svava, Zocalo. Blev årets snabbmatsrestaurang förra året och var ju klart värda det! Supergott om man gillar det mexikanska. Det finns ett tusental rätter (kändes det som), burritos, nachos, tacos, sallader och varmrätter. Jag tog en sallad med pulled pork, yummy!


Zocalo, testa!

Sen när vi shoppat färdigt fikade vi på Kardemumma. Det är ett fik med oemotståndliga bakverk och mackor. Jag fick kämpa emot suget men klarade mig galant. Fick en mumsig latte med vispgrädde så jag blev tyst och nöjd;)
Det kan vara stans dyraste hak men vill man ha kvalité så är det rätt ställe. 
Puss o kram!





Inga kommentarer: