torsdag 1 oktober 2009

Shopping för hela slanten

Här är vad jag senast inhandlat. Att det kan vara så kul att shoppa. Det är nästan märkligt!




Odd molly spoiler underdress. Hur fin som helst under en kofta eller tunika. Love it!






Ett par fejk-uggs, tills jag kan få tag på ett par riktiga. Dessa kommer från Wedins och kostade bara 399kr. Supersköna men oerhört hala. Inget för vinterväglag direkt.








En mysig tunika till höstens tillställningar. Från Haléns efter tips från syster.








Supersnygga pälskragen från H&M (fusk såklart). Blev så snyggt till min beiga jacka!






Och tillsist en fin kofta också från H&M.



Sedan köpte jag en långärmad brun t-shirt och några linnen att ha under tröjorna när det blir ruggit. Måste säga att jag känner mig klart nöjd och redo att möta hösten. Jag kommer inte frysa.



Kram!

Inga kommentarer: