onsdag 4 maj 2011

Kalas

Idag var en hektisk dag, hur mycket som helst på jobbet men det var kul. Jag fick vara lite i köket i lite i restaurangen o fixa lite fika o konferens. Roligt som omväxling.
Efter jobbet drog vi ut till stugan och lämnade lite saker vi handlat på Ikea i helgen och pimpade lite till. Det blir verkligen fint!
Sedan åkte vi till svärfar och firade hans 69-års dag med sandwichar och snittar. Kaffe o blåbärstårta på det. Mums! Svärmor var nyfrissad och fin, svärfar ser inte ut att vara mer än 60 och svägerskan är så brun och fräsch efter baliresan. När vi blir släkt hoppas jag att jag får lite av deras gener... Det funkar väl så?

Jag har just talat med Soffisen i Skåne, hon har det bra i nya stora fina huset. Vi ska åka ner i sommar och kolla in paradiset:)

Mannen hittade jag snarkandes i sängen, vad fasen, det hade jag inte alls tänkt mig efter något glas rosevin;) Får väl skrämma liv i honom på något sätt, kanske funkar med att jag klär av mig.....

Sov gott!

Inga kommentarer: