onsdag 21 mars 2012

Lite falun

Var ju hos mor i helgen och mös. Var hängig och tillförde inte mer än baciller till Falun tyvärr men de andra höll igång för fullt. Åtminstone Ludde:)

Han har en IPod som han bemästrar, otroligt snabbt bläddrar han fram filmer, spel och traktorbilder. Fascinerande.


Här var Ludde och jag själva, han väckte mig halv sju så jag smög in till Malin och B och frågade om jag skulle ta ner Ludde.
-Jaaaa!
Utan att blinka svarade B och i rösten hördes hans tacksamhet;)
Ludde och jag mös i soffan till de andra vaknade en efter en.

Här leker vi kurragömma och äter tydligen macka samtidigt....
Jag tog väl tid på mig att hitta dem. Under köksbordet.



Vi hade så mysigt hos mor och G! Mamma lagade så god mat och jag låg i soffan och blev serverad te och whiskey. Jättemysigt! Vi blev bortskämda.

Tack för allt! Puss!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Klart ni ska skämmas bort när ni är här. Fattas bara!! Kram från mor