måndag 5 mars 2012

Måndag


Blev en kort dag på jobbet för jag var bokad på ett viktigt möte...
Jag skulle träffa Ludde och Malin. Vi strosade runt på gränby och shoppade, busade och åt lunch.
Medan Malin var på synkontroll tittade Ludde och jag i leksaksaffären och åkte rulltrappa. Det var så mysigt!
Tack för en fin dag!

Hemma håller sovrummet på att förvandlas till ett nytt fräscht rum med hjälp av färghink och roller. Nu ska den urtrista kommunala tapeten bort och det ska bli, hör och häpna, vitt! Men eftersom ingen ska säga att jag inte har några färger hemma så ska jag dra till med en gråbrun vägg. Som i vardagsrummet. Så vad är skillnaden mellan en trist kommuntapet och vitt och brungrått undrar ni?
Allt, säger jag. Jag ska visa när det är klart.

Ha det gott mina vänner!



Inga kommentarer: