lördag 10 mars 2012

Q1, första kvartalet...


...gick fort som 17! Idag mina vänner firar jag och min man ett kvartal. Det är inte klokt vad tiden flyger iväg samtidigt som tre månader inte är någonting på en äktenskapsskala. Men, vi har klarat oss bra so far, inga större missöden, inga gräl, bara härlig kärlek ;)

Så, vi måste naturligtvis fira detta ikväll och då är mello helt plötsligt ännu mer uteslutet. Vi kör en bröllopsmiddag i miniatyr. Myyyspyyys!

Tänk er att det är bröllopsdagen idag, vad gjorde ni vid denna tid för tre månader sedan? Jag satt på Creative Make Up och blev sminkad, hur cool som helst. Jag var fröken Windh i tre timmar till. Minns ni fjärilen som flög runt oss? Och Lisas sång? Och framför allt vår utgångsmarsch. Det var det häftigaste av allt tycker vi, när vi äntligen blivit man och hustru och ett fantastiskt partaj som väntade. Vilken dag!




Tack alla fina, underbara som var med. We love you!


Inga kommentarer: