söndag 6 februari 2011

5-6 februari

Hela helgen spenderades på Folkets Hus i Stockholm. Föreläsningar, utbildning, diplomhämtning på scenen och mycket anteckningar.
Jag vet nu att jag ska satsa på detta fullt ut. Det kommer ge mig så mycket att få jobba med något så vettigt som hälsa. Förhoppningsvis går det bra, fort. Att ha båda jobben är inte optimalt men jag får kämpa i början. Förhoppningsvis har jag glädje av det senare i livet.


Här är min nya sida, kolla in den. Snart kan ni handla därifrån också!
www.myaloevera.se/460000637998



I morgon har jag min första affärspresentation, dvs. att jag berättar om arbetet för inbjudna intresserade. Förhoppningsvis får jag med mig någon på tåget. Jag bygger mitt eget företag nu kan man säga. De som jag kontaktat är de jag gärna vill ha med. Var inte oroliga, jag har inte hunnit ringa färdigt, kommer till dig med alldeles snart ;-)

På onsdag har jag en produktpresentation. Den kan vara inriktad på skönhet, hälsa eller hudvård. Vi skall ha hälsa, då berättar jag mycket om drycken och vad den gör för skillnad för kroppens immunförsvar osv. Spännande! H som har problem med sin hud har faktiskt sett stor skillnad på ca två månaders Aloe-huttande.

Nu är det dags för sängen, sov gott!



Inga kommentarer: