söndag 20 februari 2011

Förlovningsmiddag

Vi tänkte åka till fjällnora men det var alldeles för kallt så vi gick på stan istället och promenerade runt och tittade i butiker och hade mysigt. Bla. fick jag en sväng in på Butique KomIn. Där hängde en bröllopsklänning i fönstret som var bra lik den jag tänkt mig.



H behöver ett par varma kängor och jag behöver en ny vinterjacka. Ingenstans fanns det vinterskor eller vinterjackor, det var vårkläder och skor i varenda butik. Lite konstigt när det är 18 minusgrader....
Så jag blev utan jacka o H utan skor. Men vi gick oc fikade istället.



Semla och varm choklad på Ofvandals, Mmmmm



Vi satt i finsoffan och tittade i bröllopstårtekatalogen....

Sedan gick vi till Hambergs och hämtade det lyxiga skaldjursfatet vi beställt tidigare.
Räkor, havskräftor, blåmusslor, jätteräkor, pilgrimsmusslor,hummer, krabba, ostron, tre sorters aioli. Ååhhh!









Så firade vi vår förlovning med den middagen vi hade tänkt oss från början, skaldjur och skumpa. Vilken fest!



Och tänka sig, så här lycklig har jag aldrig varit förrut :)




1 kommentar:

Malin sa...

<3 Härligt syster!!

Grattis igen till Er!

Puss och Kram!