söndag 13 februari 2011

Myshelg

Vi åkte ut till stugan i lördags för att pyssla lite, skotta lite och dra på värmen. Halvvägs dit kom jag på att jag inte hade nyckeln med mig, inte H heller.... Vi åkte dit iaf, kunde ju skotta åtminstone. Vi stannade bilen utanför huset men klev inte ur den. Snövallen som plogbilen skapat kan jag inte ens beskriva. Vi åkte därifrån. Suck.
Vi körde ner till pappa o Brittis och fikade istället, mycket bättre. Fick pappa att åka upp till stugan med snöslungan, himla bra gjort och stort tack pappa. Det var guld värt! Men inte ens han kom igenom snövallen som bestod av is.



Vi åkte ut igen på söndagen, då hade vi med oss korv med bröd och diverse godsaker. Pappa o Britt kom upp och vi grillade korv i spisen på terassen. Myyysigt!


Det var väldigt kallt så man fick hålla igång hela tiden för att inte frysa ihjäl. Jag köpte ett par rejäla stövlar på Coop på rean och de var riktigt sköna. H däremot höll på att tappa fötterna av kylan.


Spisen på terassen, i väntan på den perfekta glöden



Inga kommentarer: