tisdag 8 februari 2011

Ännu en dag närmare våren....

Dagarna rusar förbi, men nu har jag börjat bli lite mer effektiv och strukturerad. Det händer mer nu på några dagar än det gjort på två år på den ena restaurangen. Tänk att det krävs en kvinna för att få lite ordning o reda! Det är kul nu tycker jag, inte bara för att min älskling äntligen kommit in i företaget, men mycket därför. Han är så otroligt duktig och kockslynglarna har respekt för honom. Vi börjar få till det, darling och jag. Svårt att hålla händerna i styr bara inför alla, man får tänka sig för vad man gör och säger. Det är svårt men vi tar igen det hemma istället ;-)

Igår hade jag affärspresentation för fem tjejer och det gick rasande bra. Har jag tur så är fyra av dem intresserade, då är det bara att ösa på mot toppen. Mitt mål i år är bröllopet. Det är ju inte gratis att gifta sig direkt så varenda öre måste sparas eller tjänas ihop. Jobba, jobba, jobba!
Jag längtar til andra maj, då får vi boka kyrkan:)
Har kollat på klänningar på nätet, det fins minst femtontusen klänningar och nästan inte en enda jag tycker om, är inte det märkligt? En har jag hittat som jag gillar men den tyckte H var trist. Suck, det är nog bra att det inte är för än i december så jag hinner styra upp nåt att ta på mig, hur ska man kunna välja?

I morgon bär det av mot Stockholm och gruppmöte. Hoppas det är bra väglag annars kreverar jag.

God natt!


Inga kommentarer: