söndag 13 maj 2012

Fem månader

Vi åt ju den supergoda middagen igår och sedan åkte vi ner till nya hotell SAS Radisson blu. Där var det fint! Gissa om jag blev förvånad när jag såg bordet jag skrev om tidigare. Det från NK (Piet Hein) för 65 papp.... Jo visst, där stod det. I vitt!!! Åååh så fint!

Ok, vi går vidare. Det var stort och luftigt, snygg inredning med olika stolar och fotöljer vid samma bord. Det var ganska mycket folk där och vi beställde champagne så klart och skulle slå oss ner i en mysig soffa.

Henrik stod och pratade med några vid bordet bredvid när jag kom fram och dra åt skogen! Var det inte gamla Lisso!!?? Jo, det var det. Och hennes vapendragare Lars. Så, vi kunde inte annat än att sätta oss vid dem och vips så var vår romantiska afton över. Vi pratade och hade oväntat trevligt så det var bara kul och tiden flög iväg.

Vi hoppade in i en taxi och for hem och ja, mitt starka kaffe funkade;)

Vi hade en helbra fem-månaders dag med långpromenad, fin tre-rätters middag och partaj. Om en månad firar vi ett halvår, ska fundera på vad vi hittar på då. Kanske bo på hotell?

Nu ska vi ut i solen, får nog släpa H i håret för att få honom ur sängen. Han är "trött" idag...

Kram på er!



Inga kommentarer: