fredag 18 maj 2012

Skräckupplevelsen nr 1

Ska jag berätta när jag utasatte både mig själv och medpassagerarna i min bil för livsfara idag?
Ok.
Jag blev tvingad att köra över högakustenbron trots att jag är så jäkla höjdrädd så att jag måste blunda och krypa ihop i fosterställning. Jag blundade och körde, bron är 1,8 km lång!!!
Tur att den är rak. Eller ok, jag kisade.
På väg över hade jag en husbil före och jag stirrade in i bilens baklyktor och följde den. Tårarna rann. På riktigt!
På väg tillbaka fanns ingen att ta rygg på så jag fick fixa det själv. Och det gjorde jag!!!
Pust. Det gick knappt i 70 och jag blev omkörd av en övningskörare, haha!




Det är inte lätt att vara den ende med körkort när man bara måste över världens nionde längsta hängbro och är dödligt rädd för höjder.


Fy fasen vad jag är bra!!

De också för den delen. Men de visste nog inte vad de var med om...




1 kommentar:

Anonym sa...

Fy så hemskt. Du var jätteduktig som körde.Jag är precis lika höjrädd som du. Kram från din mor!