torsdag 10 maj 2012

Helgen...

Ok, här kommer bilder från helgen. Syrran och jag på mammablogg-gala på Frösundavik.



Den fina miljön, på andra sidan vattnet traskar Viktoria och Daniel omkring med barnvagnen. Hej, hej!



Syster trött efter vinet.



Anna också lite trött. Vila en sväng innan middagen kanske.

Vi försov oss och jag vaknade 18.35. Middagen började kl 19!!!
Duscha, sminka, fixa håret, måla naglarna, klä på sig och dricka lite mera vin.

Vi hann!

Klockan sju stod vi där med varsit glas champagne som om ingenting hänt.

Försovningsproffs!



Vacker syster!





Finfin middag.



Fru Lindberg



Bordsgrannarna Jessica och Maria från Östhammar

Vi fick underhållning i form av stå upparen Cecilia von Strokirch och fina Camilla Håkansson som sjöng väldigt fint.

Jag däckade vid tolv men syster yrade på till två. När hon kom till rummet var jag pigg som en lärka och var glad att hon kom för jag ville prata och mysa. Hon kom och pratade i hundranittio.
I två minuter. Sen snarkade hon så gott efter en resorb.

På söndagen väntade en smarrig frukost och sedan föreläsning av livscoachen Maria Johansson, utlottning av lyxiga vinster och sen hemresa. Syrran vann en babysitter.....

Tack syster för en fin helg!

Kram:)





Inga kommentarer: