torsdag 31 maj 2012

Tidsbrist

Har just kommit hem efter en tolvtimmare.... Bokslut i nytt system som ingen kan. Har varit support heeeela dagen.

Här hemma snarkas det för fullt (20.30). Kul....
Middagen lyser med sin frånvaro och nödlösningen, en ölkorv, åt Kurt upp. Får väl bli en bit ost istället. LCHF ni vet...


I morgon får jag börja tidigare för att hinna få koll på siffrorna. Sen ska jag ner på stan för att köpa klänning till Ella som jag inte kunde göra idag och vid femrycket bär det iväg på bröllopsfest i Alunda. Oscar och Jill har gift sig och det ska vi fira med dunder och brak.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, har inte slagit in paketen och har just nu ingen aning om hur jag ska hinna.
Det visar sig i morgon. Sladdar väl in med håret i papiljotter och klänningen i en kasse, typ...

Ha en fin helg alla kära!!



Inga kommentarer: