tisdag 22 maj 2012

Zzzzzzz zzzzz

I morse försov vi oss både Ella och jag. 07.20 vaknade jag av att det ringde på dörren. Guuu vad har jag missat nu, rörmokare, fönsterbyte, skadedjursutrotare!!??
Jag blev så glad när det var lilla Julia som stod där. Phuh!
Efter en strulig konversation förstod jag att hon ville hämta Ella och gå till skolan. Jag var inte helt klar över varför hon ville in till oss mitt i natten.... Undra på att de tycker vi vuxna är flänga!
Väcka henne, borsta hår, tänder, klä på sig, äta frulle och sticka på 20 minuter. Hon fixade det! Själv hann jag också men jag började 08.30. Hade ju en hel timme på mig....

Till saken hör väl att jag somnade redan kl åtta igår och ställde klockan i drömmen tydligen. Jag hade ställt den till 06.30 - på lördag!

Bra jobbat sköna hästens!



Inga kommentarer: