onsdag 14 augusti 2013

Fyra dagar kvar:)

Nu drar vi på vårt sista besök på mvc. Jag hade lovat dem att inte komma idag, att vi skulle vara klara men jag får väl ta tillbaka det. 
Hoppas det blir sista besöket idag iaf för på söndag är det utlovat en nedkomst. 
Håll tummarna! 

Malin trodde 31/7 och det var vad vi hoppats mest på. Typiskt asså.

Lisa tror 16/8 för att vara snäll men egentligen 25/8 

Mor tror 20/8 för att G fyller då plus att de då hunnit komma hem från Tyskland.

Erika tror 23/8

Annica tror också men jag har tappat datumet... Säg igen i morgon när vi ses.

Nån mer som vill tävla eller nån jag glömt? Släng in en gissning!
Ni vinner en lunch på stan men en morsa:)


Kram! 

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag gissar på 22a! En känsla bara... Sofie v T

Anonym sa...

Hallå!
Jag satsar på den 24/8! Tidig morgon runt 05.30!
Ser fram emot lunchen!! 👍😀
Hälsningar Desirée