torsdag 22 augusti 2013

Nej +3,5

Jaha ja. Idag kan jag fortsätta utrycka min tacksamhet till livet. Jag klarar dock inte av att göra det utan min kära ironi. Den måste vara med. 
Så, idag är jag glad över att mysgubben med lövblås är tillbaka och att han är så noggrann. 


Jag är också glad att plåtslagarna fortsätter laga taket. 


Jag är också glad över hunden som jag inte kan lokalisera visuellt men jag hör den. Den sjunger fint. Har gjort till och från sen i morse. 

Jag är mest glad över att uppsalahem isolerat huset så jag inte fryser. Jag tycker att 26-27 grader är skönt. Men lite luft måste in och värmas upp och tack vare det får jag njuta av stadens härliga brus. 

I just love it! 

Och just det, jag är också glad över att inte bebisen kommit än. Det ger mig mer tid att ligga här och svälla och vara glad.

Hej.

Inga kommentarer: