tisdag 13 augusti 2013

Lägg av nu rå.....

Ser ni den här mannen så tveka inte att med överdrivet våld ta ifrån honom den där förbannade löv-och grusblåsen.


Han har stått nedanför mitt fönster hela dagen och fört liv. Jag fick lov att stänga fönstret för att få lite ro och det gjorde jag med en smäll så han skulle förstå hur mycket jag ogillar hans placering. Som om han (hörde) hajade vinken. 
Jag hatar honom.

Han färdas i det här fordonet och om ni ser honom, tala om för honom att jag har honom på bild. I'll be back!


När jag kan slåss.

Är det för mycket att önska lite lugn och ro när man ligger fången i sängen och nästan föder barn?! 
Nej.

Då passar jag väl på att berätta att Uppsala arboristförening var här förra veckan och tog ner ungefär trettioåtta träd. 

Den här snubben, han är bara droppen.

Aaarrrrggghhhh.

Inga kommentarer: