måndag 4 mars 2013

Måndag

I natt var det kallt här, fleeera minus. Så därför vill inte bilen starta idag. Den är väl trött på vintern den också och tror att det hjälper om den straffar mig. Det tror inte jag.

Det var tur att jag inte hade några möten idag så att jag kunde jobba hemifrån. Jag vägrar betala taxi. Aldrig i livet.

Kära svärfar kom sättandes och laddade skrället sen var det bara att cruisa runt stan. Passade på att ringa Annica, det var länge sen vi pratade, saknar henne mycket. Vi hörs snart igen!
Tog även en blondinsafari i Ultuna men det gav inget resultat ;))

En timmes glidande i strålande solsken och en uppdatering av stadens alla stadsdelar var faktiskt inte fel alls. Nu är bilen laddad hoppas jag. Tack kära Kjelle!

Innan landning sladdade jag in på Ica för lite lunchinköp. Hade inte telefonen med mig men jag hade så gärna velat visa vad jag möttes av. Tänk er en jääääättestor kartong a'la telefonkiosk, full med grapefrukt! 5kr st!!!
Jag bara dog.



Till lunch köpte jag grillad kyckling och färdig potatissallad.
Så nu är det bevisat! Jag har en envis rackare i magen, som dikterar mina villkor. Jag tycker nämligen absolut inte om färdig potatissallad. Men det gör ärtan:) Tydligen.



Nu när lunchen är intagen är det dags att jobba igen.

Hoppas ni har en fin dag i solen! Kram!






Inga kommentarer: