söndag 24 mars 2013

Skön helg

Oj vilken slö helg det blev. Jag hade stora planer men "hann" inte något av det. Men det har varit skönt att ta det lugnt så det är ok.

Har bla ätit en fantastisk middag bestående av vår stående förrätt löjrom med tillbehör och lammkotletter med palsternackspure, rödvinssås och vitlökssmör till varmrätt. Inte illa alls:) Killarna pratade om något vin som passade sååå bra till köttet medan jag var mycket nöjd med mitt vatten...

Idag har jag lagt ut en massa Odd Mollykläder på tradera och sålt två plagg på mindre än två timmar. Så hitills har jag fått ihop 1400 pix. Inte illa alls:) Har inte använt dem på länge och kommer nog inte göra det heller så de får omvandlas till en barnvagn istället.
Mycket bra!

H ska sälja sina gamla vinylskivor och där finns en hel del samlarobjekt, han tror att de kan vara värda 5.000-20.000!!!
Bl.a. finns en Pink Floyd "the Wall" i specialutgåva på blocket för mycket pengar, vi har den, både H och jag!! Toppen! Ärtan kommer åka som en kung;)

Vi är inne i en rensa-period, tror det kallas för att boa och är en fas de flesta gravida går igenom. Skönt att göra sig av med sånt vi inte behöver och lägga pengarna på det nya lilla livet.

Kortvecka väntar vilket är riktigt skönt.
På fredag drar vi till Falun och lilla mor (som redan börjat laga mat). Kommer bli så mysigt.

Önskar er en fin vecka! Kram.

Inga kommentarer: