fredag 24 maj 2013

Morgonen i bilder

Vaknar ca två timmar tidigare än vad jag behöver, tur det för maken har inte vaknat alls och är sen. 
Utvilad kliver jag upp och ser till min förvåning att det står en barnvagn i vardagsrummet. Vad nu? 
En bilbarnstol också!!

Ok. 

Jag tar itu med surdegen och bakar lite bröd. Hoppas det blir gott!


Tejpar de små stukade tårna som gör ont satan. Måste köpa ny tejp idag. Det går åt en hel del när man har fötter av den trasiga sorten som jag. Varannan dag tejpar jag hälen och varannan dag tårna. 
Gissa om det är skönt att allt händer samma fot? Men i och för sig, hade varit båda fötterna vore det troligen rullstol som gällde... Nu får det räcka med en krycka;)


Hopp och hej in i badrummet för att kräkas. Är det vettigt så här dags? 
Efter en liter galla och nackspärr av kramperna är jag nog redo för att ta mig iväg till jobbet. 



Och just det! När jag kräktes blev jag varse. Nu minns jag varför det står vagnar och barnsängar över allt... 

Thank god it's Friday!!

Inga kommentarer: