söndag 12 maj 2013

Sascha Tusse Solen

Lilla mjuka, goa, keliga och fina Sascha är nu hos Kurt. Hon blev 18 år min gamla  skrutt.

Hon hade svårt att andas och har bara legat sista veckan, bajsat och kissat på sig och varit väldigt trött. 
Igår kände jag att det gått för långt så vi åkte till Ultuna. 

Idag är det så tomt här hemma. Ingen go liten kelbomb i sängen på morgonen, ingen som nafsar oss i hakan, ingen som ligger mellan oss och kurrar. Hon var nog världens keligaste katt som gav sin kärlek förutsättningslöst till den som ville ge henne lite gos. 
Hon älskade alla!

Sascha och Cornelis har bott med mig sedan 1995. Jag ville såklart att Sascha skulle heta Tusse men blev kraftigt nedröstad, igen.... 
Men, jag fick in Tusse som mellannamn ;) Solen kommer från att hon alltid var så go och varm och mysig. 
Sascha och Cornelis var ett kompispar i närmare 18 år. 

Ända sedan Kurt försvann härifrån har hon varit deppig och igår på dagen fem månader efter, ville hon inte vara kvar hos oss. Min älskade lilla skrutta är borta. 
Vi kommer sakna henne oerhört mycket!








Inga kommentarer: