söndag 5 maj 2013

Solsöndagen fortsätter:)

Efter lunchen hojjade vi vidare till fyristorg och satte i oss årets första glass i solskenet. Det var ju alldeles för gott för att inte göras om....
Träffade på Anna och Barbro Timbäck där, det var kul. Har inte sett Barbro på 11 år! Hon var sig lik, fortfarande lika snygg och piffig. Annas två små killar Aston och Ebbot (coola namn!) var också med på glasspartyt.

Efter glassen drog E iväg på konventmöte och H och jag tog en sväng på stan för att sedan hamna på Båthuset nere vid islandsfallet. Jag bjöd min make på en öl och själv lyxade jag till det med en cola. Där satt vi i solskenet och bara njöt.

Vilken härlig dag! Vädret ska fortsätta glädja oss så det lär bli många såna här dagar framöver.
Jag är väldigt glad att jag skaffade en cykel. Nu längtar vi ut och det är så lätt att bara svischa iväg. Toppen!


Inga kommentarer: