fredag 7 juni 2013

Converse återtåg

På åttiotalet skulle alla ha converse. Jag minns inte om jag hade det eller inte. Det troliga är att jag hade ett par kopior men jag har en känsla av att jag inte var med i den svängen alls. Var ni?

Jag har för länge sedan bestämt mig för att det inte är dags nu trettio år senare heller. Gillade jag de inte då så gör jag det nog inte nu heller. 

Men, med översvullna, vattenfyllda fötter kändes det som att just converse skulle sitta bra. Lite lätta och lösa. Dessutom bör jag ha hela skor för mina mysiga inlägg...
Så, här är vi nu. Jag har ett par alldeles egna märkesskor efter trettio år. Jag som inte skulle... 

Faktum är att de är troligen bland de skönaste skor jag någonsin haft:))
Jag får alltid skavsår och blåsor av nya skor, vare sig det är mjuka träningsskor eller mockasiner men inte av dessa! 
Visst är de platta som 17 men det märker ju inte jag som har sulorna i. Jag är så vansinnigt nöjd och det konstiga är att det verkligen känns som jag. Trodde ju inte alls att det var min stil men oj vad fel jag hade. 

Invigde dem på utlandsresan igår:)
 


I love my new shoes!

Inga kommentarer: