måndag 24 juni 2013

Veckans schema

Madness, I tell you. Madness!!

Måndag: Jobba. Flygande miljöinspektion som tog 1,5 timme av mina fyra. Skit också!! Anställde en toppenkock!
Gjorde årets lönerevision.
Blev ingen halvtid idag heller. 
Hem, tack och lov var maken i full gång med mat, annars hade någon behövt sätta livet till tror jag. Slut, ont i fötterna och hungrig.  Vila 20 minuter.
Hopp iväg på profylaxkurs 17-20. Tack och lov intressant och kul. 
Äntligen hemma igen. Fick skön fotfix av älsklingen och nu tillbaka i högläge. 

Tisdag. 9-11 föräldrautbildning på vårdcentralen. När två blir tre. Kurator och psykolog berättar. 
Beta av listan på jobbet som bara blir längre och längre för varje dag. Kommer jag hinna föda barn frågar jag mig.
Måste sluta i tid i morgon!! Möte med ersättare nr 2. 
18.00 i givakt på stationen för att ta emot kära Annica som kommer på besök. Middag med henne på balkongen hoppas jag:) 
Undrar vad vi ska bjuda på?


Onsdag: Långfrukost med gästen innan hon drar vidare ut på de sju haven. 
Ta min ersättare nr 1 på rundtur i stan för att se de andra restaurangerna. 
MÅSTE sluta i tid!
15.00 mvc-besök, mäta ärtan och beklaga mig över fötterna (det hjälper inte, jag vet, men jag kommer göra det ändå).
17.00 middag med kära mor och svärföräldrarna hos oss. Ska bli mysigt. Undrar vad vi ska bjuda på? 

Torsdag: Fyra dagar kvar på jobbet, troligen nervösa ryckningar i ögat och håravfall pga stress. Tömma kontoret, förbereda bokslut. 
16.30-17.30 Påfyllning av ångesthormoner- Studiebesök på förlossningen. 
Låter iaf som en kort dag:)


Tur att jag har min livscoach att ta till:)

Fredag: Tre dagar kvar. Måste boka om ett utvecklingssamtal. Måste boka in ännu ett som jag skjutit på. Stötta ersättare nr 1 som ska få göra bokslutet och lönen själv. 
14-17 Profylaxkurs del två. 
Fredag kväll, slutar som fredag kväll brukar sluta. 18.00 - Snark. 

Åh, vad jag kommer sova när jag blir ledig. Kommer jag kunna slappna av? Det tar nog sin tid att varva ner från de här senaste åren tror jag men Gud så skönt det ska bli att slippa:))

Jag har verkligen mycket att se fram emot och ju mer puckat schema jag har nu desto mer kommer jag njuta av semester och ledighet sen. 
So hit me!! 

Mig tar ingen:)

Inga kommentarer: