måndag 24 juni 2013

Söndagsslapp

Igår fick vi lunch och fika hos Brittis och pappa 
(och Cliff förstås). Vi bjöds på sommarlunch med jättegod inlagd sill, ägg, skinka och hemgjord legymsallad. 

Cliff är bästis med H:)

Efter lunchen åkte vi tillbaka till stugan och tömde kylen på midsommarrester. 
Sen hem till kuddhögen för att slänga upp fötterna. Jäklar vad de små bullarna värker efter "inläggsfri" helg...

Att fira alkoholfri midsommar var verkligen mycket lätt. Jag funderade faktiskt över mängden öl mm som alla fick i sig, det kändes onödigt mycket.  Konstigt va? Tyvärr var jag lika trött eller möjligen tröttare än resten dagen efter trots nykterhet men jag var också vaken till halv två vilket måste vara världsrekord.

Så jag somnade ovaggad på söndag kvällen ska jag erkänna;)



Inga kommentarer: