onsdag 26 juni 2013

Redan onsdag

och jag lever....

Igår kom Annica och vi åt middag på stan och avslutade kvällen på balkongen. Det var så skönt ute att vi inte ville gå till sängs. 

Idag jobbade jag på förmiddagen och hämtade sedan upp henne hemma för en lunch innan hon skulle vidare på kryssningen. Det var ett kort men effektivt besök. Vi hann prata en hel del tycker jag:) Kul att du kommer och hälsar på så pass ofta som du gör kära vän!

Hem och fixa inför middagen med mor och svärisarna. H fixade maten och faktiskt det mesta medan jag fick vila lite. Vid fem kom de och vi hade en jättemysig kväll med massor med prat, bild- och filmvisning från bröllopet och gamla minnen. Uppsala var en liten stad på 60-talet visade det sig:) 

Efter en god middag och en hel del vin ville de inte åka hem tror jag men vi ses snart igen, på semestern i stugan.


Tack kära fina mamma och Mona och Kjelle för en riktigt kul kväll!

We love you!





Inga kommentarer: