söndag 2 juni 2013

Lågt batteri, anslut laddaren

Exakt så kändes det innan igår.
Tack och lov för laddare!

Här är de, mina underbara, vackra energiboosters!


Vi träffades på Radisson Blue för brunch halv ett och blev kvar till halv sju:) Det kallar jag uppladdning!

För första gången på länge skrattade jag så kinderna gjorde ont och Gud vad jag har längtat efter det (och dem). 

Det hände även något mycket spännande. Vi blev medlemmar i en hemlig damförening, en loge. Mer än så får jag inte säga. Oerhört spännande. Kul! Kan vara logen för blonda restaurangrävar utan spärrar. Mycket troligt;)


Underbara Erika som vi faktiskt firade. Hon har tagit examen och varit förbaskat duktig i två år, nu väntar egna företaget. Grattis och stort lycka till!


Galna Lisa som jag kan sakna som en tok! Nu fick vi en rejäl dos skratt och massor av babbel. Tack älskling!


Åsså morsan, som njöt precis så mycket som det ser ut.
Jag lyxade med alkoholfritt vitt vin, solen strålade och det var underbart varmt. Vi kunde inte ha haft det bättre. 

Eller jo, det blev faktiskt bättre för framåt femtiden kom mysiga Ulla farande på sin cykel, direkt från Grekland. Vi var kompletta:)
Tyvärr fick vi lov att ge oss av så jag hann inte med att prata så mycket med henne, det hade hänt en hel del i hennes liv. Vi fortsätter nästa gång:) 

Hoppas ni hade kul på kvällen och att ni mår bra idag. Tankarna går till superwoman Erika som ska ha kalas för lilla sjuåringen idag. Tufft! ;)

Tack fina, fina, underbara vänner för att ni finns och laddar upp mig när det som mest behövs. Jag älskar er!!


Inga kommentarer: