söndag 16 juni 2013

Slö söndag, för vissa...

Oj, oj. Idag har vi inte fått mycket gjort. Tvättat två maskiner och hängt. 
Det skulle regna idag så vi åkte inte till stugan, men vi har inte sett en droppe. 
Vi slet ju som djur igår så vi bestämde att vi fick vila idag. 
Det behöver jag och mina fötter väldigt väl. 

Så här kan det gå framåt lunch hemma hos oss:))


Snacka om lyxig räkmacka! 
Jag fick i mig halva eftersom Ärtan har ett helt annat schema än jag och Idag är det tydligen fria aktiviteter... 
Den lever om värre än någonsin så jag ligger och funderar på vad den möjligtvis kan syssla med där inne. Jag menar, hur mycket finns det att göra? Just nu kör den nog "huvud, axlar, knä och tå, knä och tå" - i raketfart:) 
Eller så övar den möjligtvis häcklöpning. Svårt att avgöra. 

Jag får bra träning då jag får kämpa mig ur sängen och halta ut till toaletten fem gånger i timmen ty Ärtan har hittat blåsan och använder den som kudde;)

Ha en skön söndag mina vänner!

Inga kommentarer: