torsdag 6 juni 2013

Vackra Sverige

Sverige är verkligen som vackrast just nu när allt är grönt och syrenerna blommar. 


Men just idag sket vi i det och drog till Åland för att fira nationaldagen...
Det blev en klassisk resa med räksmörgås, gindrink (inte för mig så klart), taxfree och buffé. 
Det var så dimmigt ute på havet att vi inte ens såg vattnet så vi fick faktiskt hålla oss inne. 


Väl hemma var jag så trött i både fötter och huvud så jag slocknade på tre röda. 
När jag vaknade till fick jag av min älskade make ett fotbad på balkongen följt av massage:) Han är fantastisk, jag vet!


Här blev vi sittandes hela kvällen i solen. Vi åt en fräsch sommarmiddag följd av en virgin mojito. Sååå gott för en (stackars) nykterist;) 


Tack för att vi tillslut fått denna dagen lite röd så vi kan njuta och uppskatta vårt fina land (och slippa jobba). Nu har firandet tagit ut sin rätt och jag ska sussa. 

Kram på er!

Inga kommentarer: