fredag 10 december 2010

Idag har jag fixat mina naglar. Det blev super!
Hon la på en förstärkning på mina egna naglar så de blev inte för långa men skitsnygga. Nu har jag fransk manikyr - alltid!
Det sitter som berget och går inte sönder om man slår i, man kan jobba som vanligt med händerna utan att behöva vara orolig för att de ska bli förstörda.
Jag var hos underbara Karin på Nagelsalongen Salong C, i svartbäcken. Världens mysigaste kvinna, rekommenderar henne starkt.

Sedan bar det av ut till Odalgården för lite extrajobb. Jag stod i köket för första gången på flera år känns det som. Skitkul! Lisa serverade, det gjorde ju inte kvällen sämre! David hade bjudit sin personal på Idolfinalen i globen så vi var själva Lisa o jag. Det gick strålande. Fick både laga middag och byta glödlampa på hotellrum. Tur att man är kvinna ;)

Nu har jag fredagsmys med lite vin efter en lång, hård vecka. Undrar för mig själv, vem vann Idol 2010? Och vad hade Viktoria för klänning?

I morgon bär det av på shoppingtur inför kvällen stundande fest. Strumbyxor, bolero och hårfärg står på listan. Blir Gränby i första hand, stan om det inte Gränby bär frukt. Gillar inte att panikshoppa men jag har inte hunnit någonting i veckan känns det som. Förutom klänningarna då.

Hopp i säng, nu är det dags för skönhetssömn.


Inga kommentarer: