onsdag 15 december 2010

Tisdag kväll. Hem fort som 17 efter jobbet, röja av, koka vit ciderglögg med aloe vera gel till tjejerna. Vid fem kom Annette som ska hjälpa mig igång med försäljningen. Vid sex kom brudarna och kalaset var i full gång fem över sex! Vilket liv det blir när fem tjejer får ett bord med lyxiga crémer framför sig och lite glögg i sig...



Vi körde hudvård med den fanstastsika ansiktsmasken. Inte ett öga var torrt under tiden den verkade. Jag filmade det hela men är förbjuden att lägga ut det så det får bli en bild. Lisa sitter med ryggen till för att inte behöva se Erika, de skrattar så de gråter. Jäklans vad roligt vi hade.



Jag sålde bra för att vara första gången och det har rullat på bra sedan jag startade. Har fått min första bonus från Forever och den ska jag rama in. Om ett år ska det vara några nollor till på bonusbeskedet. Det lovar jag!

Jessica fick hem prov på Aloe Heat lotion som hon skulle ge Jocke. Han ringde och beställde både den och MSM som är mer djupverkande för ledvärk. Tillsammans kan de göra underverk. Så kul att han gillade den. Så kul att få sälja!



För den som är intresserad av att hålla en hudvårdskväll kan jag berätta att värdinnan får full service under kvällen och 10% av omsättningen att handla för.
Vill man ha ett väldigt roligt och fritt jobb, om man värdesätter sin fritid och inte vill jobba heltid, om man vill tjäna bra med pengar, och bra betalt är det!!
Då ska man ringa mig.



1 kommentar:

Malin sa...

Åh, synd att jag missade det där :( Hade helt glömt bort... Du måste påminna mig nästa gång!! Puss!!