tisdag 7 december 2010

Partyförberedelser

Så där, då var hälften av mina helgbestyr avklarade.

Klänning inköpt, blev två. Jag kunde inte välja färg så nu har jag troligen en till salu inom kort. Om jag inte behåller båda
dvs. Varför inte egentligen? Det var för övrigt H´s idé att ta båda. Vilken man jag har!




Till denna lilla klänning skall jag ha svarta höga stövlar och en lite svart bolero, om jag kan hitta en sån. En punkt avklarad, en ny tillkommer...



Vilken skall jag välja?


Jag har även fått tid för nagelfixning och det känns superskönt. Ska boka in hårfrisören i morgon. Hoppas jag får tid på lördag.
Någon som har en bolero att låna ut? Gärna i päls, svart, vit eller grå. Måste ringa Annica tror jag bestämt, hon har gott om roliga små plagg.

Sedan skulle jag bli glad om någon kunde berätta varför mina bilder blir så små?!!

Tjingeling



1 kommentar:

Malin sa...

Det beror nog på hur storleken är inställd på tex kameran eller mobilen. Bilder du inte tagit själv kan du ju ändra om du öppnar de i ett bildprogram Och redigerar där. Tror också du kan ändra bilder du tagit själv på samma sätt.. Prov det :) Sen beror det också på hur stora bilder du kan ha i bloggen, hur "bred" bloggen är. Kolla de inställningarna också.

// Puss!