söndag 12 december 2010

Party på Katalin

Så där ja, då var helgens fest avklarad. Vi var på Palles 50-års fest på Katalin igår. Det var jätteroligt. Supergod mat, buffé med massor av gott. Fläskfilé, gratäng, salsa verde, rökt renstek, pepparrotscheesecake, kantarellpaj mm. mm.
Eftersom festens tema var "star 50" var alla så fina och uppklädda, nästan som nobelfesten fast rockigare. Vi drack skumpa och lyssnade på Palles band Steve east side band och Hansaband bla. och roade oss kungligt. Lisa och Erika var så fina!
Jag min galning hittade ingen bolero så jag fick tänka om helt o hållet. Det blev en helt ny klänning! Och nya stövlar, hårfärg, tights och armband =) Ja, nu får det vara slutshoppat för en tid.

Här är klänningen. Superdupersnygg plisserad klänning (Zoul) från MQ. Jag hade pengar kvar på ett presentkort så den kostade mig bara 250kr





Jag tog min mysiga fuskpälskrage och la över axlarna, är det gala så är det.




Stövlarna är helt fantastiska, lite rockiga och höga smala klackar, perfekt till klänningen. Köpte dem på Din sko, på rea dessutom. Det blev en tuff blandning mellan den snygga, lyxiga klänningen och de rockiga stövlarna. Jag var snyggast enligt H. Jag måste tro honom ;)




Och här är armbandet, från Gina tricot. Där finns alltid något roligt att piffa upp sig med. Nitar vill jag påpeka! Coolt.



Inga bilder finns från festen på min kamera eftersom IPhone 3 inte har någon blixt. Kunde inte ta en enda bild i mörkret. Trist. Får ta och byta telefon snart. Men det kmmer nog ut bilder på festens hemsida snart.



1 kommentar:

Malin sa...

Jag tror också att du var snyggast!! Skitfina stövlar, klänningen var super och armbanden urläckra ju :) Låter som ni hade en kul kväll! :) Puss!!