fredag 27 januari 2012

04.46

Ok, nån som vill snacka lite? Fika? En frukost på stan kanske, i tre fyra timmar?
Nä häää, inte det, vad synd!
Nu är jag nämligen hur pigg som helst och har mååånga timmar kvar innan jobbet.

Det straffar sig att jag hoppa över tuppisen och somna vid nio...
Men om inte H snarkat så hade jag inte vaknat och då hade inte jag knuffat på honom för att han snarkade så att jag vaknade av det och då hade inte han blivit sur och fräst- sluta knuffas jag är ju vaken!!!
Om han inte blivit så sur hade jag kanske kunnat gått upp och fikat med honom.
Men nu är JAG sur för att han ligger VAKEN kl 04.45 och SNARKAR. Så att jag vaknar av det!!! Gu så onödigt.

A ja, god morgon då. Thank god it's friday!


Nu ska vi ha lite kaffe jag och Sascha, sedan ska vi ut och jaga på tidningsbudet;)


Location:Verkmästargatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: