lördag 28 januari 2012

Pakeeet!

Gu så kul det är när det ligger ett paket i brevlådan:)


Det här innehöll en fin blus från syster som hon inte längre ville ha. Tack snälla!!

Tanke: Charmen med att skicka/få ett vanligt brev eller vykort verkar ha glömts bort, troligen pga alla sociala medier vi använder. Förr (i tiden, jag menar när jag var barn...) kunde jag bli lite ledsen om jag fick ett vykort istället för att någon ringde på min födelsedag. Nu (förtiden) kommer inte ens korten längre.
Jag hoppas vid gud att det beror på FB's smidighet, inget annat!

Idag ska lilla mor grattas på sin födelsedag. Jag har redan gjort det på Fb. Räcker det?

Nä, det känns inte bra, jag ringer min mor. Så klart!

Grattis mamma på födelsedagen!
Vi älskar dig!



1 kommentar:

Anonym sa...

Åjo. Du fick kort från oss!! Men det kanske var det enda?? Annars håller jag med. Mycket roligare att få ett kort eller samtal. Kul på Facerbook också, men ändå. Kram från din mor.