måndag 23 januari 2012

Kalasdags

I lördags var det kalas hela dagen. Fika på dagen och middag på kvällen. Fullt ös!


Fika, fika, fika! Gu så mycket gott det blev över! Jag åt två av systers bullar till frukost igår. Mums!

Syster m. familj, pappa o Brittis och Agge m. familj kom o grattade. Jag fick så jättefina blommor, tulpaner så klart:) Jag fick också fyra nya hjärtan till min samling. Tre i silver o olika storlekar och ett stort i trä (tror jag) som man hänger upp på väggen eller en dörr. Jättefina! Tack!!

Sascha tackar också för presenterna....


Älska prasselpapper:)

På kvällen kom fam Lindberg/Bokström. Med dem kom ännu mer tulpaner:) och presentkort. Stort tack!
Vi åt asiatisk middag med thaisoppa, sushi och strimlad biff med sallad på bulgur o matvete, koriander, chili, lime o gurka mm. Å så gott!!


Vi drack vin och pratade hela kvällen, det var supertrevligt!

Söndagen spenderades i sängen... Min förbaskade öroninflammation ger sig inte så det slutade med det här...



Jag letade på nätet efter huskurer, har hört att det ska vara bra att stoppa vitlök i öronen. Alla tips tas hjärtligt emot. Vitlöken kanske hjälpte lite, tror det beror på att man mer distraheras av att ha en lök i örat och lukten den sprider än själva värken:) Men testa måste jag, ska göra det ikväll/natt igen för att verkligen ha gett lökfan en chans innan jag går tillbaka till att enbart ha den i matlagning...

Kram på er!



Inga kommentarer: