torsdag 19 januari 2012

134 Miljoner kronor!!!

Idag har vi börjat spela lotto på jobbet, vi är åtta pers som är med och delar och vi ska vinna storkovan ganska snart.
Satt och funderade på vad de sju lyckliga i Vimmerby gör just nu. Hur känns det? Det blir drygt 18 Miljoner var och det är rent ofattbart mycket pengar.

OM jag vann så mycket skulle jag köpa ut vår lägenhet och tapetsera över de rosa blommorna på kontoret som aldrig blir av, skaffa mig mitt drömjobb och renovera stugan. Sedan skulle det väl vara typ 15-16 millar kvar. Tja, kanske en resa till Mallis skulle sitta fint. Och jag tror att alla mina fina vänner skulle få komma med :) Jag skulle såklart se till att mina nära fick det bra också inte att förglömma. Ludde skulle få Bilarsängen ;)
Och NUUU vet jag, jag skulle köpa mig Montazamiväskan som jag inte fick igår på födelsedagen...



Vad skulle du göra för 18 miljoner?



Inga kommentarer: