fredag 6 januari 2012

Strålande fredag

Anders ringde och stal min man för en flygtur vilket passar bra i det fina vädret men trippen till stugan blir några timmar försenad. Vi ska åka och se efter vad stormen orsakade. Att husen står kvar vet vi, tack och lov.

En granne ringde oss på Gran Canaria och berättade att ett träd fallit över huset! Vilken ångest.
Vi ringde pappa som åkte dit och tittade, som tur var hade det inte skadat husen värst mycket, bara nån hängränna som böjts lite och kanske någon skada på taket. Snacka om lättnad!
Vi har också fått en jäkla massa ved på kuppen :)
Så, det finns nog att ta tag i där ute men det är klart att en flygtur inte kan tackas nej till. Om man är galen!! Det var nämligen akrobatflyg på schemat idag! Idioter säger jag bara. Och vi som inte skrivit testamente än.

Jag hoppas han kommer tillbaka till mig. Eller skulle jag bara få en månad som gift och lycklig? Lisa, boka in en tid till oss på måndag, ska han leva ett sånt här liv måste vi ha papper klara...

Ikväll kanske det blir clubhopping med svägerska och svåger. Trevligt!
Om ni läser detta så tänkte vi bjuda på middag. Men allt hänger på om H kommer hem igen eller inte ;)


Önskar er en härlig fredag i solskenet! Kram

1 kommentar:

Anders Grass sa...

Piloten låter meddela att Henke kom hem helskinnad, även med ett leende på läpparna...