onsdag 18 januari 2012

Vad händer idag?

Jo jag fyller år! Alldeles för många faktiskt. Jag behöver mer tid, hinner inte med!!!!

40 är det nya 30 har jag hört. Och om det stämmer kan jag lugna ner mig lite. Vore inte dumt alls!
Men vem vet? Det där kan väl ändras lika fort igen? Snart kanske 40 är det nya 50! Hur blir det då?
Dags att se över pensionssparandet tror jag bestämt;)

Konstaterat är, att som det ser ut just nu så ska jag fira min 29-års dag idag och det känns bra;)


Firades med frukost på sängen i morse, det var väldigt länge sen jag fick en sån uppvaktning. Tack älskling!

Och kortet ja....


Det var från mamma o Göran:)
Tack så mycket!!

Skulle fira med middag på stan och bowling men maken är sjuk så det får bli en annan gång istället. Jag tar mig ett glas vin, grattis, grattis...

Ha en fin kväll i ruskvädret!





Inga kommentarer: