måndag 16 januari 2012

Dröm på


Jag känner att jag vill ha denna soffa! Den kostar BARA 17.995 på thehome.se Vilket kap! Not...
Om jag inte får denna soffa, vad ska man ha istället? Någon som har koll på vad som gäller nu för tiden? Jag gillar de vita Ektorp vi har nu men skulle vilja förändra lite. Plus att jag har två köpare på dem, så varför inte passa på?

Det borde krylla av såna här gamla soffor ute i landet, varför betala en månadslön när man kan hitta en nästan gratis? För jag antar att jag är en av få som vill ha in en sån i mitt hem, de flesta slänger nog ut dem för att ersätta med en tråksoffa från ikea. Någon som vet vart jag kan hitta en begagnad?

Jag kan också tänka mig en Howardsoffa, de är fina! Det skulle troligen vara en vit men denna är mysig tycker jag. Vad väljer man om man vill ha vitt men ändå inte? Tufft.





Den här skulle jag också vilja ha och den är överkomlig för en vanlig människa, kostar 3.740 också på thehome.se
Vardagsrummet börjar ta form. I drömmarna :)

Kram!


Inga kommentarer: