fredag 3 februari 2012

Hjälp!


När jag knackar på mitt huvud låter det alldeles ihåligt. Som att knacka på en tom boll. Ihåligt fast med lite vätska i.
Det måste ha med mina öron att göra, hörseln har flängat till sig rejält efter senaste inflammationen. Jag hör saker jag aldrig hört förut, röster liksom. Dom säger konstiga saker till mig.

Näääääråååå! Jag bara skojar, om det sista alltså. Men jag hör ljud som tex fläkten på en ugn på jobbet, eller ventilationen, sånt som jag aldrig hört förut. Tvättmaskinen dånar numera, jag som trott vi haft en fantastiskt tyst maskin. (I min egen lilla värld ja).

Jag hoppas vid gud att det är öronen som spökar ;)

Nu bär det snart av på 22-års kalas, det ska bli kul. Undrar vad som förväntas av en medelålders på 22-årsparty? För 22 år sedan var det Milli Vanilli, The Verve och Sinead O´Connor som gällde. Grattis Tobbe!

Trevlig helg på er!






Inga kommentarer: