torsdag 10 november 2011

10/11 - en månad kvar!

Vi ska gifta oss! Men det är ju inte klokt vad tiden gått fort, det var ju nyss januari och vi var nyfriade.
Nu är det verkligen slutspurt och massor av saker att fixa, ska man följa alla planeringsguider som finns i ämnet så ligger vi jäkligt risigt till ;)

I stort sett alla har tackat ja till festen och bordsplaceringen är klar.
Så om vi inte hinner laga maten och handla vinet så vet ni i alla fall vart ni ska sitta... Ta med lite jordnötter och en festis eller så, utifall ;)



Jag släpade mig iväg till kyrkan idag och träffade Annette. Vi tog en promenad kring högarna och en fika. Jag drack bara kaffe eftersom jag ska gå ner ett halv ton sisådär. Duktigt! Annette (a.k.a Stickan) satte i sig en kladdkaka med grädde ,det såg väääldigt gott ut.
Det var riktigt skönt med frisk luft! Blåsta som vi är satt vi ute och fikade, det var ju svinkallt när solen gick runt hörnet. Det var nog inte så smart med tanke på mitt immunförsvar, välkommen då, förkylning nummer 249,7...
Nej, det kändes bra och det är det viktigaste, jäkligt trevligt var det också. Blev en bra dag till sist :)
Men nu är jag så trött så jag kan dööö.

Go´natt!

Inga kommentarer: