lördag 26 november 2011

Svensexa

Ok, nu är mannen hämtad....
Ett gäng galningar stod nedanför balkongen med bengaler som lös upp hela salabackar. Häftigt!!
- Heeenkeeee!!!

Sedan blev han testad i sina konstnärliga kunskaper och fick måla en tavla som skulle symbolisera mig. Snacka om att jag blev förvånad, han är så otroligt duktig! Tavlan är jättefin! Jag fick också måla en tavla på min möhippa men då hade jag druckit 2,79 flaskor champagne innan....
Kolla in det här

Vackert måste jag säga, riktigt imponerande!

Sedan fick han naturligtvis skämmas lite iom den fina utstyrseln de hade ordnat. Tyvärr var byxorna för små så det fick bli jeans. Det gör bara att det ser dummare ut tycker jag, som att han har försökt göra sig fin men inte riktigt kommit hela vägen så att säga....


Hoppas du får en riktigt kul kväll älsklig, precis som jag fick.
En dag att minnas i resten av våra liv. Tack alla fina vänner! Ni är underbara :)



Inga kommentarer: