söndag 20 november 2011

Möhippa

Ett glas vin i baren på Clarion Hotel Gillet slutade med kidnappning av 7 supersnygga livvakter.


Nervös, skakig, svettig, skitglad och totalt lost blev jag nerpressad i en fotölj och bjuden på lunch. Jag serverades skumpa av stans bästa servitris och blev masserad i en timme på Chic Clinic.

Det behövde jag verkligen, efteråt var jag som en ny människa. Sååå skönt, sååå lyxigt!




Att inte Robbie kunde komma hade tjejerna löst superbra, jag fick en kram av Micke Rickfors istället!


Sedan fick de mig att gråta, allihopa, för att de verkligen är så otroligt fina vänner. Allt detta för min skull! Jag vet inte hur jag ska tacka för allt det fina de ordnat och framför allt inte till alla fina ord. Tack för en alldeles, alldeles underbar kväll. Maten, vinet, skumpan som flödade heeeela dagen och kvällen, helt fantastiskt!


Alla hade jobbat så hårt och gjort ett superfint album med bilder och minnen och framför allt värmande ord från våra olika perioder i livet och allt vi gått igenom tillsammans. Jag är överväldigad. De lyckades verkligen sätta ihop en dag som jag aldrig kommer glömma, en dag som inte kunde ha blivit bättre.

Tack syster Malin, Lisa, Erika, Annica, Elisabeth, Sofia och Agneta, jag älskar er!

Men, varför sa ingen att jag hade en tupp i skallen hela dagen?

Se så, maila över fler bilder nu är ni snälla!

Kram från en mycket lycklig blivande brud!

Inga kommentarer: