fredag 4 november 2011

Sovit gott?

Som jag misstänkte blev det inte mycket till sömn i natt. Släckte vid 03.15 och vaknade 06.55. Jag antar att det räcker eftersom jag sov hela dagen igår. Nu sitter jag och känner efter hur jag mår. Orkar jag träna idag?
Det är svårt att avgöra om jag bara är trött och lite apatisk eller om jag är sjuk. Eller är det både och? Kanske det det här tillståndet går ut på? Inte vet jag heller, har aldrig mått så här förrut.
Jag tror det lutar åt att jag orkar ge mig ut idag, börjar med en dusch så får vi se. Kanske ska ta mig iväg och titta på tapeterna till kontoret.
Jag ska göra mitt bästa, för här kan jag inte ligga en dag till!

Men hörrni, vart är vintern? Hoppas verkligen snön kommer till december för slask funkar inte bra med bröllop, inte den bilden jag har av ett gnistrande vinterbröllop iaf. Inte för att jag längtar efter snön, det är skönt att kunna köra bil utan att vara livrädd och slippa skotta sig fram vart man än ska, jag klagar inte. Vill bara säga att just den 10 December vill vi ha ett fint täcke på marken. Så om det kommer runt den 8:e då? Ok?



Ha en skön fredag och en härlig helg!

Inga kommentarer: