lördag 5 november 2011

Dagens outfit - en succé!

Läsarantalet dubblerades under gårdagen, jag misstänker att det är dagens outfit som gjorde succé. Vilken besvikelse för de små bloggerskorna när de fick se mig! Haaa, ha, ha!!! Nu vet vi att det funkar att slänga in lite "tunga ord" som outfit och blondin för att öka sidvisningarna. Smart!

Jag låter era ögon vila idag, blir ingen outfit just nu. (Kan bero på att den är lika som igår...) Ska på 13-års kalas ikväll hos Julia, en av våra småtärnor. Halloweenfest blir det, kanske jag serverar er en bild från det.
Då är ju min skräckoutfit befogad iaf.

Rykten säger att vi skall bjudas på löjrom och älgentrecôte ikväll, Mmmm, det vattnas i munnen. Ska bli riktigt smarrigt! Tyvärr överhörde jag någon slags panik över att det är röd dag idag, betyder troligen att det blir en vit fest ikväll. Well, well, det finns säkert lite fladdermusblod att tillgå. Wooooaahhhaaaa haaa haaaa haaaa...



Kram!

Inga kommentarer: