torsdag 3 november 2011

Läsare över hela världen

Vad spännande att se att det finns läsare utspridda över klotet. Undrar vilka det är som läser i Alaska? I Spanien vet jag att det är kära gamla Cecilia som sitter, hej, hej Cissi! Men vem är det i Ryssland?


Inte för att ni är så väldigt många men ni är välkomna hit!
Kanske kan dagens outfit locka fler läsare, vem vet? Jag kanske börjar i morgon. Dagens mysdress får det bli, eller dagens frisyr a´la skatbo. Ödmjuk som jag är ska det inte vara några problem. Ska kalla inlägget dagens hemmafru-chock. ;)

Sov gott!


2 kommentarer:

Malin sa...

Även fast dina kära läsare kanske inte är så många så är det ju vääääldigt tråkigt och trist att ingen kommenterar!!! Tycker jag... Har dom inget att säga dig?!

Puss och kram!

A. sa...

Jag tror att många av mina läsare inte vet hur man kommenterar...
Eller så är det jag skriver komplett, inget att tillägga liksom ;) Måste vara så!
Det är inte därför jag skriver heller, inte tänkt att en massa okända människor ska läsa, utan det gör jag för mina nära och vänner som bor långt bort. Som du.
För mig är det helt ok att inte någon kommenterar. Jag har ju dig!

Kram